И аз да попитам.
Преди карах 146 1.4ТS и с клима и в задръстване повече от 90гр. не ми е мърдала,а имаше и страхотно парно.А сега имам 146 1.8TS и даже и сега в студеното време стрелката стига почти до горната черта (тази между 90 и 130) при бавно движение и на място.На дълго си седи на 90гр.Водната помпа е нова,на 11000км. на толкова е и двигателя след пълен основен ремонт.Антифриза обаче много бързо стана ръждив на цвят и парното започва да духа топло доста по-късно.Радиатора не съм го мил!
Дайте идея разумно ли е да си промия охладителната система и с какво?
Като изгася фаровете и стрелката пада с полувин деление???
Преди карах 146 1.4ТS и с клима и в задръстване повече от 90гр. не ми е мърдала,а имаше и страхотно парно.А сега имам 146 1.8TS и даже и сега в студеното време стрелката стига почти до горната черта (тази между 90 и 130) при бавно движение и на място.На дълго си седи на 90гр.Водната помпа е нова,на 11000км. на толкова е и двигателя след пълен основен ремонт.Антифриза обаче много бързо стана ръждив на цвят и парното започва да духа топло доста по-късно.Радиатора не съм го мил!
Дайте идея разумно ли е да си промия охладителната система и с какво?
Като изгася фаровете и стрелката пада с полувин деление???
Comment